Väntetid: 5 min för bilen och 5 månader för människpr

2010/08/09 at 13:01 Lämna en kommentar

Ett uthyrningsbolag annonserar

5 min: om vi levererar bilen 5 min senare än vi lovat så bjuder vi på det första dygnet

45 min: om det händer något på vägen så lovar vi att ordna detta inom 45 min efter att du kontaktat oss

Det är inte kanske det bästa att jämföra bilar med människor men i Sverige finns det fortfarande de som behöver vänta i månader för operation även då Kristdemokraterna i Alliansen har kapat köerna med 63 % på fyra åt.

Vi vill skapa ett mänskligare Sverige. Ett Sverige där vi kan känna oss trygga med att få vård i tid. Det är en anledning till att rösta på Krostdemokraterna

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Årbydagen med magdans, rapp och politik Leksand går mot en ljusare framtid

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

augusti 2010
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Most Recent Posts


